AZS:

Persa pokonuje Team Lębork

Futsaliści Persy MOSIR AZS Uniwersytetu Zielonogórskiego pokonali niżej notowany zespół Futsalu Lębork 5:4 (3:2).

Pierwsza połowa z pewnością mogła się podobać. Bramką otwierającą to spotkanie było trafienie Kacpra Konopackiego z 5. minuty. Dokładnie 10 sekund trwało prowadzenie akademików, gdyż Gracjan Miszkiewicz i Tomasz Musik wykorzystali dwójkową akcję i ten drugi wpisał się na listę strzelców. AZS ponownie objął prowadzenie za sprawą spektakularnej bramki Michała Hoca bezpośrednio z rzutu rożnego. Na półtorej minuty przed zakończeniem pierwszej połowy powtórzyła się sytuacja z początku spotkania, gdy akademicy zdobywają gola, a rywale w kilka sekund odpłacają się tym samym. Po trafieniu Michała Greszczyka swoją bramkę zdobył Gracjan Miszkiewicz.

W drugiej połowie sędziowie mieli więcej pracy, a gra się zaostrzyła. Wynik w tej części meczu otworzył Adrian Niedźwiedzki, po zagraniu z rzutu rożnego Kacpra Konopackiego. Nie trzeba było długo czekać, by AZS podwyższył prowadzenie, za sprawą asystującego chwilę wcześniej zawodnika. Na kwadrans przed syreną końcową Persa prowadziła 5:2. Lęborczanie walczyli jednak do końca i udało im się zdobyć dwie bramki, których autorami byli Gracjan Miszkiewicz i Piotr Łapigrowski w ostatniej sekundzie meczu. Swojego rzutu karnego przy stanie 5:3 i na nieco więcej niż minutę końcem nie wykorzystał Krzysztof Witkowski. Ostatecznie zwyciężyli gospodarze 5:4.

Persa MOSIR AZS Uniwersytetu Zielonogórskiego – Futsal Team Lębork 5:4 (3:2)

5′ 26′ Kacper Konopacki

5′ Tomasz Musik

11’ Michał Hoc

19′ Michał Greszczyk

19′ 29′ Gracjan Miszkiewicz

24′ Adrian Niedźwiecki

40′ Piotr Łapigrowski

Maciej Górecki, trener Persy MOSIR AZS Uniwersytetu Zielonogórskiego

Więcej o spotkaniu w poniedziałkowej “Szatni akademików” na antenie Radia Index. Transmisja o godz. 13:00.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Close
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close