AUDYCJE 96 FM:

Nauczyciel, student, bloger – wywiad z Kamilem Kromskim [Polski na tapecie]

Pisanie bloga ma wiele wspólnego z dziennikarstwem. Jego autor także może stać się liderem opinii i wpływać na poglądy czytelników. A czy poprzez blog można uczyć siebie i innych? Kamil Kromski – nauczyciel języka polskiego, student Uniwersytetu Adama Mickiewicza oraz twórca bloga „Językowe rozważania młodego polonisty” – udowadnia, że to możliwe.

Kamil jest rodowitym zbąszynczaninem – tak poprawnie powiemy o autorze. O właściwej nazwie mieszkańców Zbąszynka mogliśmy też przeczytać w jednym z jego wpisów.

Kamil Kromski

Jakie zagadnienia są jeszcze poruszane na blogu? Część z nich podsuwają czytelnicy. Pytania zwykle dotyczą właśnie tworzenia nazw mieszkańców, odmiany nazwisk i nazw miejscowych.

Kamil Kromski

Czy blog, szczególnie z poradami językowymi, których pełno w internecie, ma szansę na sukces? Na pewno może pomóc nauczycielom języka polskiego w poszerzaniu swojej wiedzy.

Kamil Kromski

Blog Kamila jest dostępny pod adresem filologpolski.blogspot.com. Młody polonista publikuje również teksty w czasopiśmie „Polonistyka” i prowadzi fanpage, który ma już ponad 7 tysięcy polubień.

Cały wywiad oraz audycja „Polski na tapecie” do odsłuchania poniżej.

Polski na tapecie – audycja z 25.11.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close