ARTYKUŁ SPONSOROWANYPOLSKA I ŚWIAT:ZIELONA GÓRA:

Pozycjonowanie stron i sklepów w Zielonej Górze – jak nie dać się oszukać?

90 tysięcy złotych, tyle ma do zapłacenia przedsiębiorca, który w 2012 roku podpisał umowę na pozycjonowanie swojego biznesu z firmą E… Umowa została zawarta na czas określony, z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Zawierała luki prawne, które ciężko podważyć, ponieważ zawierała… wszystko, co mało wartościowe i została napisana w taki sposób, aby Klient po przyjściu do adwokata usłyszał „ciężko będzie coś z tym zrobić”.

Kto w Zielonej Górze świadczy usługi pozycjonowania stron internetowych?

Tak jak w każdym mieście, również i w Zielonej Górze znajdziemy przynajmniej kilka firm, które świadczą usługi pozycjonowania, a wybór odpowiedniej firmy pozycjonującej, bez względu na miasto, nie jest niestety prosty i oczywisty.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy od pozycjonowania strony internetowej?

Bez względu na to, której firmy strona internetowa jest bardziej atrakcyjna pod względem wizualnym (co często decyduje o wyborze firmy od pozycjonowania wśród Klientów), trzeba zwrócić uwagę na kilka faktów lub dowiedzieć się czy:

umowa na pozycjonowanie strony internetowej lub sklepu, nie jest zawierana na czas określony –  Umowa zawarta na czas nieokreślony (z miesięczny lub dwumiesięcznym wypowiedzeniem), umożliwia Państwu furtkę szybkiego zrezygnowania ze współpracy w momencie, w którym nie jesteście Państwo zadowoleni z usług danej firmy. To, że dana firma jest z Zielonej Góry, nie oznacza że po pewnym czasie przyjdziecie Państwo do firmy pozycjonującej i nakrzyczycie na kogoś, a firma zacznie wykonywać swoją pracę właściwie.

pozycjonowanie i tworzenie stron internetowych zielona góra
SEO – Search Engine Optimization – Concept – Closeup on Landing Page of Laptop Screen in Modern Office Workplace. Toned Image with Selective Focus. 3D Render.

jak powinna wyglądać różnorodność linków (źródeł), które prowadzą do strony internetowej – ważne, aby linki prowadzące do danego sklepu bądź strony internetowej były jak najbardziej zróżnicowane. Pozwala to uzyskać dobry i długofalowy efekt, a dodatkowo nie narażać nas na  kary od Google za zapychanie strony śmieciowymi linkami. Zróżnicowane linki dobrej jakości są postrzegane przez  wyszukiwarkę Google jako bardziej naturalne, co jest doceniane przez roboty wspomnianej wyszukiwarki.

warto sprawdzić czy dana firma osiągnęła cokolwiek chociażby na rynku lokalnym– jeżeli firma pozycjonująca nie ma nic do ukrycia, zawsze może poinformować Państwa na jakie frazy się pozycjonuje i które miejsca obecnie zajmuje w wyszukiwarce. W marketingu liczą się wyniki, nie obietnice. Nie warto kierować się zawartością portfolio firmy lub wystawionymi referencjami.

przejrzystość umowy – każdą umowę należy bezwzględnie skonsultować z prawnikiem przed podpisaniem. Umowy na pozycjonowanie stron internetowych są specyficzne i warto ponieść koszt późniejszego, świętego spokoju, chociaż podważenie umów na pozycjonowanie na drodze sądowej to bardzo często ciężka kwestia do jednoznacznego rozstrzygnięcia.

Jak budować zaufanie do swojej strony internetowej w rankingu Google?

Wszelkie linki, które zdobywa dla Państwa firma od pozycjonowania Państwa strony internetowej, powinny pochodzić z różnych źródeł (fora, blogi, media społecznościowe, youtube, artykuły sponsorowane, wywiady w branżowych portalach itd.). Większa różnorodność linków, to bardziej naturalna i jakościowa budowa wizerunku firmy w wyszukiwarce. Warto również pamiętać, aby pozyskiwane linki niosły za sobą odpowiednią jakość, a nie były tylko ilościowo pozyskanym kolejnym linkiem na stronie bez wartości. Zdobywanie odpowiednich linków i budowanie z nich sieci, która przełoży się na pozycję Państwa strony to trudna sztuka, dlatego warto zawierzyć ją profesjonalistom z dużym doświadczeniem.

Zapraszamy do kontaktu Klientów, którzy cenią profesjonalizm ponad standardowe rozwiązania.

Tworzenie stron internetowych Zielona Góra – Profesjonalne-strony.com – tel. 665-614-106

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00