ROZMOWA NA 96 FM:UCZELNIA:

Uniwersytet Zielonogórski promuje się w sieci. “Po pierwsze Facebook”

Jak wygląda promocja uczelni w dobie pandemii? Pytamy na przykładzie Uniwersytetu Zielonogórskiego. Naszym gościem była Małgorzata Ratajczak-Gulba, kierownik biura promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Wszystkie działania przeniosły się do internetu. – To duże wyzwanie, ale pokazuje nowe możliwości – mówił w Radiu Index nasz gość.

Jest to sprzyjające, ponieważ młodzi ludzie już dawno są w sieci. Dla nich takie spotkania są rzeczą codzienną, może bardziej zintensyfikowaną. Dla nich jest to wygodne, a dla nas jest to pewnego rodzaju nauka.

Zdalnie odbyły się wydarzenia, które normalnie odbywały się w realu. Mowa chociażby o wrześniowych salonach maturzystów. Bieżąca aktywność i promocja uczelni odbywa się za pośrednictwem Facebooka.

Promujemy uczelnię nie tylko wśród maturzystów, ale także pokazujemy się miastu i całej społeczności. Nasze działania, które chcemy bardziej zintensyfikować, polegają na tym, że chcemy jeszcze więcej rzeczy przenieść na kanał YouTube, ale także na Instagrama. Chcemy docierać z każdej strony.

Uczelnia szykuje się do przyszłorocznych obchodów 20-lecia istnienia Uniwersytetu Zielonogórskiego. Więcej o tym w całej Rozmowie na 96 FM na portalu wZielonej.pl.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Zobacz więcej
Back to top button
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: