ROZMOWA NA 96 FM:ZIELONA GÓRA:

Radny i strajkujący nauczyciel dziękuje rodzicom za wsparcie

– Są tacy, to nie żart, dla których jesteś wart, mniej niż krowa – to fragment piosenki, którą nagrali zielonogórscy nauczyciele. Akcja odbiła się szerokim echem w całej Polsce, a jednym z jej inicjatorów był Grzegorz Hryniewicz, nauczyciel muzyki i miejski radny.

W Rozmowie na 96 FM tłumaczył, że chciał, aby przekaz dotarł do rządu. – Kiedyś też trafiano do władz czy to za pomocą tekstów literackich, muzyki, czy dzieł malarskich – stwierdził radny Zielonej Razem, dziękując jednocześnie rodzicom za wsparcie, które okazują strajkującym nauczycielom.

Ja jestem niesamowicie dumny, że nas rodzice tak wspierają. Im jest też trudno, my z nimi rozmawiamy. Dzieciom jest trudno, ale rodzicom też jest bardzo trudno. Nauczyciele też są rodzicami. W takiej samej sytuacji są. Robimy to dla polskiej edukacji. To już nie chodzi o te podwyżki. Nauczyciel jest pozbawiony godności i szacunku.Grzegorz Hryniewicz, radny Zielonej Razem

Radny Zielonej Razem dziwi się biernej postawie rządu. Obrady „okrągłego stołu” zapowiedział jakiś czas temu premier Mateusz Morawiecki. Do spotkania na razie nie doszło.

Nieważne czy ten stół będzie jajowaty, bo się zbliżają święta, czy prostokątny, czy kwadratowy, czy trójkątny, ma być rozmowa! Uważam, że wielkim błędem było czekanie czy się odbędą egzaminy, czy nie. Tu trzeba zwrócić uwagę na to, że od dłuższego czasu tracimy dni na rozmowę.Grzegorz Hryniewicz, radny Zielonej Razem

Na wniosek Związku Nauczycielstwa Polskiego w czwartek mają się odbyć rozmowy związkowców z przedstawicielami rządu. Cała Rozmowa na 96 FM z Grzegorzem Hryniewiczem na portalu wZielonej.pl i na radiowym Facebooku.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Back to top button
Close
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close