AUDYCJE 96 FM:LUBUSKIE:

Na czym polegają strategie interpersonalne w sprzedaży? [PROJEKT PROGRES]

Za nami kolejny odcinek naszego nowego programu “Projekt Progres” to propozycja dla tych, którzy interesują się: szeroko pojętym biznesem, promowaniem firmy w mediach społecznościowych.

Tematem, który poruszaliśmy w ostatnim odcinku była szeroko rozumiana sprzedaż. Z naszym ekspertem, którym jest Dawid Stanulonis trener biznesu rozmawialiśmy o strategiach interpersonalnych w sprzedaży, analizie potrzeb oraz marketingu sieciowym.

Sprzedaż jest dzisiaj bardziej skomplikowanym tematem niż była kiedyś. Wszystko zależy przede wszystkim od tego w jaki sposób dotrzemy do naszego klienta, a bardzo istotna jest analiza potrzeb.

Najlepsi sprzedawcy niezależnie od tego czy sprzedają tostery czy samochody dopasowują produkt do swojego klienta. Wyobraźmy sobie taką sytuacje, że jesteś singlem, a po przeciwnej stronie jesteś ty za dziesięć lat. Jesteś mężem i masz trójkę dzieci i w każdej z tej sytuacji idziesz kupić samochód. Ten samochód będzie dla ciebie inny w określonym momencie życia. Podobnie będzie z ubezpieczeniem, podobnie będzie z kredytem. W pewnym momencie bierzesz kredyt na wakacje w innym kredyt na mieszkanie. Dobry doradca, to jest taka osoba, która powinna Ci zadać odpowiednią ilość pytań i powinna wiedzieć, co dla Ciebie jest okDawid Stanulonis

 

“Projekt Progres” w każdy wtorek po 13:30 na antenie Radia Index, Index TV oraz na naszym Facebooku

 

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00
X