AUDYCJE 96 FM:LUBUSKIE:

Czym jest Employer Branding? [PROJEKT PROGRES]

Za nami kolejny odcinek naszego programu “Projekt Progres” to propozycja dla tych, którzy interesują się: szeroko pojętym biznesem, promowaniem firmy w mediach społecznościowych. 

W poprzednim odcinku rozmawialiśmy o kwestiach związanych z rekrutacją, rozwojem osobistym oraz z dalszym progresem. Tym razem stawiamy na wytłumaczenie jednego z pojęć, które często pojawia się w temacie zarządzania firmą. To Employer Branding. Nasz gość Dawid Stanulonis tłumaczy czym jest to pojęcie.

Employer Branding to budowanie marki biznesowej, osobistej pracodawcy. Można powiedzieć, że jest to budowanie wizji pracodawcy na rynku. Dziś mówimy o kreowaniu świadomości naszego odbiorcy w sieci, naszego potencjalnego pracownika w szczególności poprzez opinię samych pracowników oraz tych zrekrutowanych i nie zrekrutowanych.

 

 

Po rozmowie kwalifikacyjnej, a następnie podpisaniu umowy z pracodawcą rozpoczyna się proces wdrożeniowy. Na czym polega?

Proces wdrożeniowy ściśle powiązany jest z procesem rekrutacji, ponieważ najlepsze firmy mają pewien profil pracownika, którego chciałyby pozyskać do swoich określonych działów. W zasadzie te procesy: wdrożenia, rekrutacji i rozwoju są pewnym łańcuchem, ciągniem przyczynowo skutkowym. To też się wiąże z employer brandingiem, bo chcemy pozyskać określoną grupę, kiedy już ją poznamy zaczyna się proces wdrożenia na stanowisko. Pracownik uczy się informacji o naszej firmie, systemy dokumenty itd.

 

 

Kolejne tematy jakie poruszyliśmy to także przywództwo i skuteczne zarządzanie zespołem – kadra zarządzająca, więcej o tym w materiale video, a Projekt Progres w każdy wtorek o 13:30

 

 

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00