AZS:

Ściany nie pomogły. Akademiczki bez zwycięstwa w turnieju barażowym

Siatkarki AZS-u Uniwersytetu Zielonogórskiego bez szans w I Turnieju Barażowym o II ligę. Akademiczki w ostatnim meczu zmagań przegrały z Chełmcem Wałbrzych 1:3.

Rywalki już od początku wyrobiły sobie punktową przewagę i wydawać by się mogło, że zielonogórzanki zagrają na podobnie niskim poziomie, co w piątek. Tak się jednak nie stało, waleczne dziewczyny pod koniec pierwszego seta wymieniały się prowadzeniem z gośćmi z Wałbrzycha. Blisko wygranej były przy stanie 24:23, ale niestety zepsuta końcówka doprowadziła do wyniku 24:26.

Zielonogórzanki źle rozpoczęły także drugiego seta. Wałbrzyszanki kontrolowały przebieg gry, mając 1-2 punkty przewagi. Większy rezultat miały od stanu 7:10, gdzie gra akademiczek była nieco słabsza. Siatkarki z Zielonej Góry pod koniec drugiej części pokazały jeszcze pazur, ale strata punktowa była już nie do odrobienia i drugi set zakończył się wynikiem 21:25.

Coś w tych początkach było, że AZS nie był w stanie dobrze zacząć i tak też się stało w III secie. Później było nieco lepiej, bowiem od wyniku 3:3, aż do 11:11 oglądaliśmy wymianę punktów, a potem akademiczki odskoczyły i wyszły na prowadzenie. Set zakończył się zwycięstwem zielonogórzanek 25:20.

Natchnione zwycięskim setem akademiczki znakomicie rozpoczęły ostatniego seta, utrzymując przewagę kilku oczek. Tym razem jednak końcówka należała do przyjezdnych i ten set zakończył się wynikiem 23:25. To druga porażka zielonogórzanek. W piątek podopieczne Michała Kasperowicza uległy Płomieniowi Sosnowiec 0:3. Zielonogórzanki odpadają z dalszej rywalizacji, a rywalki z Wałbrzycha i Sosnowca pozostają w walce o II ligę i awansowały do turnieju finałowego.

AZS Uniwersytetu Zielonogórskiego – MKS Chełmiec Wodociągi Wałbrzych 1:3 (24:26, 21:25, 25:20, 23:25)

Dagmara Augustyn – AZS UZ

Michał Kasperowicz – trener AZS UZ

Relacja i rozmowy: Krystian Machalica

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Zobacz więcej
Back to top button
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: