ZIELONA GÓRA:

Kiedy ruszą e-usługi w urzędzie miasta?

Coraz więcej spraw urzędowych możemy i chcemy załatwiać bez wychodzenia z domu. O możliwości e-usług i ich uruchomienie w zielonogórskim magistracie dopytywał w audycji Prezydent na 96 FM słuchacz.

Wiceprezydent Dariusz Lesicki poinformował, że na przełomie lutego i marca e-usługi powinny być dostępne. Przesuwający się termin otwarcia tej platformy tłumaczył problemami technicznymi. Obecnie projekt jest w fazie testów.

Chcielibyśmy również zaproponować w e-usługach możliwość weryfikacji płatności podatków, możliwość weryfikacji płatności za odpady. Oprócz tego będzie można zgłaszać różne usterki, np. śmieci wyrzucone w nieodpowiednim miejscu. Będzie to działało na zasadzie aplikacji w telefonie. Będzie można zrobić zdjęcie, określić położenie, a my będziemy reagować jako miasto.Dariusz Lesicki

Mieszkańcy za pomocą aplikacji mobilnej będą mogli zgłaszać m.in. uszkodzenia drogowe, ale również będą mogli tam znaleźć informacje, dotyczące lokalizacji np. defibrylatorów.

Cały program Prezydent na 96 FM na portalu wZielonej.pl. Pytania do władz miasta ślijcie na adres: Prezydent@wZielonej.pl.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Back to top button
Close
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close