LUBUSKIE:ZIELONA GÓRA:

Jaki marketing w dobie koronawirusa?

W tym tygodniu na naszej antenie edukujemy w temacie przedsiębiorczości. Wszystko za sprawą trwającego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, który w Radiu Index celebrujemy wspólnie z Ośrodkiem Wsparcia Ekonomii Społecznej.

Codziennie o 10:30 zaproszeni goście odpowiadają nam na pytania, które mają raczkujący w biznesie. Ważnym elementem udanej działalności gospodarczej jest marketing. Jak wygląda on w dobie pandemii? Marcin Jerzynek, specjalitsta ds. marketingu zauważył że w dobie pandemii marketing jest jeszcze ważniejszy. I jest też inny, bo przeniósł się jeszcze mocniej do internetu.

Jest on przede wszystkim nowocześniejszy. Widzimy bardzo duże zapotrzebowanie, zwiększone zapotrzebowanie na marketing internetowy. Kiedy całkiem niedawno rozmawiałem ze studentami, jakimi słowami określiliby rynek internetowy? Padło stwierdzenie “zamknięcia świata”. Pewne branże są wyłączane, inne są włączane. Myślę, że ten marketing musiał przenieść się do internetu.

Całą rozmowę z Marcinem Jerzynkiem i Agatą Karchut znajdziecie na portalu wZielonej.pl. Dziś kolejna audycja. Gościem Kai Rostkowskiej specjalistka ds. rekrutacji.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Zobacz więcej
Back to top button
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: