poniedziałek , 29 Maj 2017
Home / Informacje / Zielona Góra / Sukces ”Jedynki”
Archiwum uzetka.pl (fot. archiwum)

Sukces ”Jedynki”

Na konkurs napłynęło prawie 300 prac zespołowych z całej Polski, co oznacza zaangażowanie blisko 1200 osób – uczniów i nauczycieli. W swych pracach uczniowie pisali o najistotniejszych zmianach w Polsce od upadku komunizmu i od wejścia Polski do Unii Europejskiej.
 
Konkurs nawiązywał do tegorocznych obchodów piątej rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej oraz dwudziestej rocznicy przemian ustrojowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W zamierzeniu organizatorów konkurs miał skłaniać do rozważań o korzyściach oraz wyzwaniach, wynikających z integracji europejskiej, oraz do refleksji nad tym, co Polska wniosła do wspólnej Europy, a także być inspiracją do przedstawienia wizji roli Polski w UE w przyszłości.

Prace mogły przyjąć formę pisemną (wywiadu, eseju lub reportażu), prezentacji multimedialnych lub fotoreportażu i były skierowane do uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Jury konkursu zadecydowało o wyróżnieniu następujących prac (*):

• Zespół Gwiazdy Europy, Zespół Szkół nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wałczu– prezentacja multimedialna

• Zespół MSC Zakon Team, II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej Curie w Sanoku – praca pisemna

• Zespół Dąbrowszczak, I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Dąbrowskiego w Kutnie – praca pisemna

• Zespół Lilarianie, V Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Toruniu – praca pisemna

• Zespół LO Team, II Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Sandomierzu – prezentacja multimedialna

• Zespół z I Liceum Ogólnokształcącego im. Edwarda Dembowskiego w Zielonej Górze – prezentacja multimedialna

Zwycięzców oraz ostateczne wyniki konkursu poznamy w dniu 5 grudnia 2009, godz.10:00 w czasie uroczystej gali wręczenia nagród, która odbędzie się w siedzibie Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Warszawie.

Autor: Źródło: KE

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Komentarze

X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close