UCZELNIA:

Nowe wydawnictwo na Wydziale Ekonomii i Zarządzania

Artykuły początkowo będą wydawane online, natomiast w późniejszym terminie również w formie drukowanej. Proszę o przesłanie artykułu w wersji polskiej (wersja drukowana i elektroniczna) w terminie do 30 maja 2010 r. Maksymalna objętość – do 8 stron.

Koszt uczestnictwa jest bezpłatny.
Zakres tematyczny obejmuje Dizajn, Zarządzanie marką, Komunikację wizualną oraz edukację i promocję.
 
W studiu Akademickiego Radia Index gościliśmy dr Sławomira Kotylaka, który opowiedział nam o nowym wydawnictwie. Rozmowy tej możecie wysłuchać poniżej.

Autor: Karol Tokarczyk

Zobacz więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
0:00
0:00