niedziela , 4 Grudzień 2016
Home / Informacje / Uczelnia / Czym jest e-sport?
fot. Conew / Wikimedia Commons
Finały World Cyber Games 2005 w Singapurze (fot. Conew / Wikimedia Commons)

Czym jest e-sport?

Odpowiedzi na to pytanie należy oczekiwać na dwuczęściowym spotkaniu z zawodowym graczem, które odbędzie się 11. grudnia 2013 r. w sali 115 budynku A-2 Uniwersytetu Zielonogórskiego. Gościem organizatorów spotkania jest Marcin „Senin” Kręcidło – zawodowy e-sportowiec, który w grze strategicznej StarCraft II znajduje się w ścisłej czołówce na arenie naszego kraju i Europy.

Zawodowy e-sportowiec opowie m.in. o kwestiach związanych z doborem odpowiedniej klawiatury, myszki i słuchawek dla gracza. Poruszone zostaną również tematy takie jak – techniki posługiwania się myszą komputerową oraz przekazywanie widoku „na żywo” z gry do Internetu. Gracza nie ominie lista pytań związana z jego karierą i doświadczeniami. Dodatkowym smaczkiem będzie wykład redaktora naczelnego wortalu technologicznego Overclock.pl – Dawida Samołyk. Naświetli on techniczne kwestie wydajności sprzętu komputerowego w grach.

Na ASUS ROG DAY nie zabraknie ciekawostek ze świata nowych technologii, konkursów z wartościowymi nagrodami oraz możliwości bezpośredniego zmierzenia się w grze komputerowej z zaproszonym e-sportowcem.

Poniżej prezentujemy szczegółowy plan spotkania:

Część 1 (11:15 – 13:00):

1. Wstęp

– Przedstawienie prowadzących, organizatorów, kooperantów i celów eventu

– Przywitanie gości

– Informacje na temat konkursu i nagród

2. Dobór sprzętu komputerowego – okiem dziennikarza technologicznego i e-sportowca

– Wysoka wydajność kluczowych podzespołów komputera – liczy się ilość czy jakość?

– Zestaw komputerowy ze średniej półki cenowej – wystarczający czy to za mało?

– Urządzenia peryferyjne – klawiatura, myszka, podkładka i słuchawki dla zawodowego gracza

3. Nagrywanie wideo z rozgrywki

4. „Zapomniany element” – podkładka pod mysz

– Działanie sensora myszki optycznej i laserowej

– Rodzaje podkładek oraz ich wykorzystanie przez zawodowych graczy

5. Chwyty myszek komputerowych oraz ich zastosowania w praktyce

6. Krótki test wiedzy zdobytej podczas wykładów

Przerwa (13:00 – 13:15)

Część 2. (13:15 – 15:00)

1. Pytania i odpowiedzi – wywiad z zawodowym e-sportowcem

– Historia gracza zawodowca

– Jak wygląda trening e-sportowca?

– Kiedy jest najlepszy moment, aby zacząć?

– W jaki sposób dołączyć do klanu lub drużyny i przyczynić się do rozwoju grupy?

– Przeżycia związane z uczestnictwem w zawodach

– Przełamywanie stereotypów – czy zawodowy gracz to facet z brzuchem w średnim wieku?

2. Czas na potyczki z e-sportowcem w grze StarCraft II

3. Dodatkowe sprawdzenie wiedzy uczestników i rozdanie nagród

Autor: ph

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

X

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close