KSIĄŻKA:

Czaszka konsumenta

Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.

Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks – wbrew obiegowej opinii – wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.

„Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle”.
Philip Kotler

Martin Lindstrom
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Znak
Cena detaliczna: 34,90 zł

Autor: www.znak.com.pl

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00