AZS:

Zgarnąć pełną pulę na koniec rundy zasadniczej

Meczem z Trójką Nakło, w sobotę przed własną publicznością zakończą zmagania w rundzie zasadniczej drugoligowi siatkarze AZS-u Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Po ubiegłotygodniowym zwycięstwie po pięciosetowym meczu w Czarnkowie z Notecią, AZS jest na czwartym miejscu w grupie 1. I to miejsce chce utrzymać przed fazą play-off. By nie oglądać się na innych rywali, należy w sobotę pokonać przedostatnią Trójkę Nakło, z którą zielonogórzanie w pierwszej rundzie przegrali na wyjeździe 2:3.

Cały czas chłopakom naszym przypominałem i mówiłem, żeby nam się czkawką nie odbiła właśnie ta porażka w Nakle, gdzie nie wyszliśmy z autokaru. Przegrywaliśmy 0:2, wyciągnęliśmy na tie-breaka i w tym tie-breaku przegraliśmy na przewagi. Niewiele zabrakło, aczkolwiek zespół z Nakła bardzo dobrze czuje się w swojej hali. Mówię chłopakom, że musimy się zrewanżować. To jest ważny mecz, a mamy wszystko w swoich rękach.Krzysztof Dobek, trener AZS UZ

Trener Krzysztof Dobek w Radiu Index podsumował kończącą się rundę zasadniczą. Zielonogórzanie mają bilans dodatni. Wygrali 8 gier, przegrali 7.

Pierwszą rundę, jak pamiętamy, ciężko zaczynaliśmy od trzech porażek. Wcześniej, przed sezonem graliśmy dużo sparingów, żeby to wszystko zgrywać, bo mieliśmy w 80-procentach nowy skład. Jest progres, to widać po wynikach. W pierwszej rundzie 3 zwycięstwa, 5 porażek, teraz te wektory się odwróciły.  Mamy 5 zwycięstw i 2 porażki. Idziemy do przodu.Krzysztof Dobek, trener AZS UZ

Po zakończeniu rundy zasadniczej będzie jeden weekend bez ligowego grania, a następnie rozpoczną się play-offy. W nich rywalizacja toczy się do trzech zwycięstw. Zielonogórzanie plasują się obecnie na czwartym miejscu. Gdyby tabela po sobotniej kolejce pozostała bez zmian, rywalem akademików byłaby Noteć Czarnków.

Początek sobotniego spotkania w hali Uniwersytetu Zielonogórskiego z Trójką Nakło o 17:00. Transmisja w Radiu Index.

Poniżej rozmowa z Krzysztofem Dobkiem.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

SKOMENTUJ ARTYKUŁ

Tagi
Zobacz więcej
Back to top button
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: