AZS:

Zgarnąć pełną pulę na koniec rundy zasadniczej

Meczem z Trójką Nakło, w sobotę przed własną publicznością zakończą zmagania w rundzie zasadniczej drugoligowi siatkarze AZS-u Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Po ubiegłotygodniowym zwycięstwie po pięciosetowym meczu w Czarnkowie z Notecią, AZS jest na czwartym miejscu w grupie 1. I to miejsce chce utrzymać przed fazą play-off. By nie oglądać się na innych rywali, należy w sobotę pokonać przedostatnią Trójkę Nakło, z którą zielonogórzanie w pierwszej rundzie przegrali na wyjeździe 2:3.

Cały czas chłopakom naszym przypominałem i mówiłem, żeby nam się czkawką nie odbiła właśnie ta porażka w Nakle, gdzie nie wyszliśmy z autokaru. Przegrywaliśmy 0:2, wyciągnęliśmy na tie-breaka i w tym tie-breaku przegraliśmy na przewagi. Niewiele zabrakło, aczkolwiek zespół z Nakła bardzo dobrze czuje się w swojej hali. Mówię chłopakom, że musimy się zrewanżować. To jest ważny mecz, a mamy wszystko w swoich rękach.Krzysztof Dobek, trener AZS UZ

Trener Krzysztof Dobek w Radiu Index podsumował kończącą się rundę zasadniczą. Zielonogórzanie mają bilans dodatni. Wygrali 8 gier, przegrali 7.

Pierwszą rundę, jak pamiętamy, ciężko zaczynaliśmy od trzech porażek. Wcześniej, przed sezonem graliśmy dużo sparingów, żeby to wszystko zgrywać, bo mieliśmy w 80-procentach nowy skład. Jest progres, to widać po wynikach. W pierwszej rundzie 3 zwycięstwa, 5 porażek, teraz te wektory się odwróciły.  Mamy 5 zwycięstw i 2 porażki. Idziemy do przodu.Krzysztof Dobek, trener AZS UZ

Po zakończeniu rundy zasadniczej będzie jeden weekend bez ligowego grania, a następnie rozpoczną się play-offy. W nich rywalizacja toczy się do trzech zwycięstw. Zielonogórzanie plasują się obecnie na czwartym miejscu. Gdyby tabela po sobotniej kolejce pozostała bez zmian, rywalem akademików byłaby Noteć Czarnków.

Początek sobotniego spotkania w hali Uniwersytetu Zielonogórskiego z Trójką Nakło o 17:00. Transmisja w Radiu Index.

Poniżej rozmowa z Krzysztofem Dobkiem.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Back to top button
Close
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close