NOWOŚĆ NA 96 FM:

The Weeknd – Blinding Lights

The Weeknd zaprezentował dwa premierowe utwory: „Heartless” i „Blinding Lights”.

„Blinding Lights” wykorzystano w reklamie Mercedesa. The Weeknd jest dyrektorem kreatywnym kampanii.
To pierwsze premierowe wydawnictwa solowe The Weeknd od czasu EP-ki „My Dear Melancholy” (2018) i pełnowymiarowego „Starboy” (2016). W sierpniu tego roku artysta napisał na Twitterze, że jest w nastroju na album. Z niecierpliwością wyczekujemy więc krążka numer 4.

Wkrótce The Weeknd zadebiutuje jako aktor – w filmie „Uncut Gems” u boku Adama Sandlera.

SKOMENTUJ ARTYKUŁ

Tagi
Zobacz więcej
Back to top button
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close