ZIELONA GÓRA:

Zmiany w Wydziale Komunikacji. Przyjmie interesantów, ale w pilnych przypadkach

Wydział Komunikacji Urzędu Miasta od wtorku (24 marca) będzie działał inaczej. Interesanci będą przyjmowani tylko w szczególnych sytuacjach, np. gdy pojazdy nie mają wydanych dokumentów lub tablic rejestracyjnych.

Kierowcy będą mogli też odebrać dowód rejestracyjny, prawo jazdy albo tablice rejestracyjne. Aby to zrobić, należy przesłać e-mail na adres wydzkom@um.zielona-gora.pl. W wiadomości podajemy, jaką sprawę chcemy załatwić i załączamy skany dokumentów. W zwrotnym mailu pojawi się informacja o dacie i godzinie wizyty w urzędzie. W pozostałych przypadkach Wydział Komunikacji będzie nieczynny dla interesantów.

Jeśli kierowcy zakupili pojazd zarejestrowany w kraju, powinni zgłosić jego nabycie w ciągu 30 dni. Taki sam termin obowiązuje w sytuacji, gdy sprzedaliśmy auto i musimy zgłosić zbycie.

Więcej informacji – na Facebooku miasta Zielona Góra.

‼️ Wydział Komunikacji – KOMUNIKAT – AKTUALIZACJAInformujemy, że w związku z przedłużającą się sytuacją spowodowaną…

Geplaatst door Miasto Zielona Góra op Woensdag 18 maart 2020

SKOMENTUJ ARTYKUŁ

Tagi
Zobacz więcej
Back to top button
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: