ZIELONA GÓRA:

Nie tylko wyszukiwarka, ale i wsparcie dla biznesu. O sile Google’a w Górze Mediów

– Nie budujemy robotów (chociaż chciałabym), ale pokazujemy nowe technologie i to, jak je wykorzystywać – mówi Irina Brovko z fundacji Lyada. Organizacja co pewien czas przygotowuje spotkania z serii TechKlub, na których zainteresowane osoby poznają np. potęgę mediów społecznościowych.

Spotkania są przeznaczone dla tych, którzy chcą promować własny biznes w internecie albo zamierzają wypróbować internetowe narzędzia usprawniające pracę. Użytek z przekazywanych informacji robią m.in. organizacje pozarządowe.

Teraz będziemy rozmawiać o Google’u i jakie narzędzia Google daje organizacjom pozarządowym. Potem w listopadzie robimy przerwę i wracamy dopiero w grudniu. A w grudniu będziemy rozmawiać już o czym innym – o budowaniu swojego wizerunku i storytellingu. Korzystając z mediów społecznościowych, zawsze musimy coś napisać. Ale jak to napisać, tak żeby zainteresować? Dużo, mało? Jakie hasła wykorzystywać? Kontrowersyjne czy nie bardzo? O tym będziemy rozmawiać.Irina Brovko

Najbliższy TechKlub pod hasłem „Narzędzia Google dla NGO i biznesu” – jutro, 25 października od 18:00 w mediatece Góra Mediów. Oprócz warsztatów używania narzędzi Google przewidziano prezentację robotów edukacyjnych Photon.

Irina Brovko

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Close
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close