UCZELNIA:

Wyniki ankietyzacji w komplecie. Poznajcie hasła zwycięzców tabletów i nagród pocieszenia oraz daty godzin rektorskich

Są już rezultaty uczelnianego konkursu ankietowego w kategorii indywidualnej. Komisja wyznaczona przez rektora wylosowała trzynaście zwycięskich tokenów oraz 10 na listę rezerwową.

Główne nagrody to trzy tablety ufundowane z funduszu Prorektora ds. Studenckich. Wygrali je studenci, których tokeny zawierają następujące znaki:

  1. *MDHE0S****
  2. *MATXU4****
  3. *YQ83FJ****

Nagrody pocieszenia zostaną przyznane studentom, którzy pojawią się z tymi hasłami:

  1. *5ESHRM****
  2. *HG2052****
  3. *D03RMW****
  4. *CB5VWL****
  5. *T9KIQF****
  6. *907bfd****
  7. *303j53****
  8. *QCLR3Q****
  9. *J43M8U****
  10. *S5X80X****

Gwiazdki w tokenach oznaczają brakujące znaki. Jeżeli zauważyliście, że Wasze hasła zawierają pokazane litery i cyfry, zgłoście się po odbiór nagrody. Warunkiem odbioru tabletu bądź nagrody pocieszenia jest przyjście do sali 113 w rektoracie Uniwersytetu Zielonogórskiego. Na miejscu należy podać swoje dane osobowe, numer albumu i pokazać wykorzystany token. Termin odbioru nagród mija 19 kwietnia o godzinie 15:00.

Jeśli zwycięzcy nie zgłoszą się w tym czasie, nagrody otrzymają osoby z listy rezerwowej. Oto ona:

  1. *BQQVNK****
  2. *VZ53PR****
  3. *8WZXFB****
  4. *6PW3QZ****
  5. *i03395****
  6. *GKR4JB****
  7. *UGQIGJ****
  8. *ALJ49D****
  9. *BZY16R****
  10. *UJSE7L****

Przypominamy również, że w drugiej kategorii – wydziałowej – zwyciężył Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii, Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu, Wydział Humanistyczny oraz Wydział Fizyki i Astronomii. Ich wygraną są godziny wolne od zajęć. Wydział Fizyki i Astronomii wypocznie 8 maja, a pozostali wygrani – 12 kwietnia.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close