UCZELNIA:

Rok 2021 to był rok promocji UZ za pośrednictwem mediów społecznościowych i Radia Index

To był trudny rok dla działań promocyjnych – mówi Małgorzata Ratajczak – Gulba, szefowa Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego. Trudny, bo wiele działań musiało przyjąć zupełnie inną formę niż w latach poprzednich. Mimo to o UZ było głośno. 

Chociażby za sprawą Wirtualnego Tygodnia, zastąpił tradycyjne dni otwarte naszej uczelni.

Tam prezentowaliśmy wszystkie wydziały. Przedstawiali je i władze, i wykładowcy. Były też rozmowy z naszymi absolwentami.

Nie zabrakło też pakietów startowych dla studentów.

Czyli gadżety i upominki. Żeby im się lepiej nauka kojarzyło i lepiej się im obcowało w murach naszej uczelni. W tym roku przyświecało nam tez hasło “Weź kierunek na UZ”. Kampania pokazała jak bardzo jesteśmy otwarci na młodych ludzi. 

Duży wkład dla promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego miało także nasze Radio Index. Jak na media akademickie przystało – na naszej antenie oraz portalu wZielonej.pl mogliście na bieżąco śledzić wszystkie najważniejsze wydarzenia dotyczące UZ. Było też kilka dodatkowych propozycji – na przykład podczas Winobrania zaprosiliśmy Was na UZetobranie, które pozwoliło na zapoznanie się z ofertą naszej uczelni tuż przed rekrutacją. Kolejne działania promocyjne już w przyszłym roku.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00
X

Zgłoszenie błędu w tekście

Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: