UCZELNIA:ZIELONA GÓRA:

Prawa Konsumentów na Uniwersytecie Zielonogórskim

Uszkodzony towar, niewłaściwe użytkowanie, czy też odszkodowanie za źle wykonaną usługę – o co możemy walczyć, a o co nie? Odpowiedzi udzieli Miejski Rzecznik Praw Konsumentów.

Rękojmia, gwarancja, czy zwrot to podstawowe pytania związane z tym tematem. Wszelkich informacji możemy poszukiwać u osób bezpośrednio związanych z tym sektorem. Tym razem Uniwersytet Zielonogórski zaproponował studentom i wykładowcom oraz osobą spoza uczelnianych murów, spotkanie z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumentów. Odbędzie się ono w czwartek 12 maja, o godzinie 11:00, w auli H044 budynku A-10 na kampusie A.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Close
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close