UCZELNIA:

Powstało koło naukowe Space Marketingu

Koło Naukowe Space Marketingu działa od niedawna i do tej pory zapisało się do niego 16 studentów. A o tym, czym jest Space Marketing mówi przewodniczący koła Karol Kotkiewicz: -Jest to marketing związany z technologiami satelitarnymi, np. łączność satelitarna, telefonia, telewizja i GPS-.
 
Członkowie koła mają za sobą udział w pierwszej, międzynarodowej konferencji naukowej, która odbyła się w Warszawie. Uczestniczyli w niej m.in. generał Mirosław Hermaszewski i prof. Marek Banaszkiewicz, szef Centrum Badań Kosmicznych PAN. –Dotyczyła ona sektora małych i średnich przedsiębiorstwa, które wykorzystują technologie satelitarne. Jednym z przykładów była firma rolnicza. Polega to na tym, że np. w traktorach montuje się GPS i dzięki temu, że nawożenie jest precyzyjne przedsiębiorstwo lub gospodarstwo może zaoszczędzić sporo pieniędzy np. na nawozach lub paliwie- mówi Karol Kotkiewicz. Jak dodaje, oszczędności mogą wynieść od 10 do 30 procent w skali roku, z tym, że inwestycja jest opłacalna przy powierzchni przekraczającej 150 hektarów.
W rozmowie z Radiem Index Karol Kotkiewicz opowiedział nam również o tym, skąd w ogóle pomysł na takie koło naukowe. -Wziął się on z prostego powodu. Po prostu jestem studentem tej specjalności. Założenie koła pomoże nam wdrożyć się w te zagadnienia związane ze space marketingiem-. Koło Naukowe ma także pomóc w organizowaniu i wyjazdach na konferencje oraz w poznawaniu ludzi z branży związanej ze space marketingiem.
Osoby zainteresowane działalnością w Kole Naukowym Space Marketingu mogą skontaktować się z Karolem poprzez adres mailowy spacemarketing@wp.pl lub poprzez stronę www.spacemarketing.weebly.com .
 

Autor: Jakub Suszka

Zobacz więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
0:00
0:00