UCZELNIA:

Nie modele z agencji, ale prawdziwi absolwenci uczelni. Poznaj twarze kampanii UZ!

Media, biura tłumaczeń, pracownie architektoniczne – w tych i wielu innych miejscach pracują dziś absolwenci Uniwersytetu Zielonogórskiego. Kto, jeśli nie oni, wie najlepiej, z czym wiążą się studia w Zielonej Górze? Uczelnia oddała im głos i zaprosiła do udziału w kampanii promocyjnej „Studenci UZ gotowi na sukces”.

Uniwersytet Zielonogórski postawił zarówno na znane osoby, które studia mają już dawno za sobą, jak i tegorocznych absolwentów.

Mamy wiele głosów pozytywnych, jeżeli chodzi o tę kampanię. A poza tym również instytuty zostały zachęcone do tego, by wykorzystać swoich absolwentów. Na fanpage’ach instytutowych czy wydziałowych pojawiają się filmy, w których właśnie absolwenci bądź studenci zapraszają na studia na poszczególne kierunki.

W promocji uczelni aktywnie bierze udział Instytut Historii, Instytut Filologii Polskiej, Instytut Socjologii czy Instytut Neofilologii. Ten ostatni reprezentuje Joanna Kubrak, która ukończyła filologię angielską.

Muszę przyznać, że poziom nauczania jest naprawdę wysoki. Uczymy się języka nie tylko jako sprawności językowych, gramatyki. Poznajemy tez kulturę krajów anglojęzycznych i ich historię. Do wyboru jest dużo specjalizacji – ja byłam na specjalizacji tłumaczeniowej. Bardzo dużo się nauczyłam, było bardzo dużo teorii i praktyki. Po specjalizacji tłumaczeniowej jest naprawdę bardzo dużo ofert pracy, w związku z tym myślę, że naprawdę warto. Ale jeśli to nie jest wasza droga, to jest też na przykład specjalizacja nauczycielska.

Do podjęcia studiów w Zielonej Górze zachęcają też m.in. youtuberzy z kanału „5 Sposobów Na…” i dziennikarze Radia Index.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Zobacz więcej
Back to top button
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: