UCZELNIA:

Po kampanii w stylu zombie czas na jasną przyszłość. UZ promuje się wśród maturzystów

Studniówkowy szał maturzystów trwa, ale wkrótce trzeba będzie przejść nad nim do porządku dziennego. Priorytet, obok egzaminu dojrzałości, to oczywiście wybór wyższej uczelni. Wizję swojej przyszłości pomaga stworzyć uczniom Uniwersytet Zielonogórski.

Uczelnia prowadzi kampanię promocyjną pod hasłem „Studenci UZ gotowi na przyszłość”. To kontynuacja poprzedniego przedsięwzięcia, utrzymanego w klimacie postapokaliptycznym. Tym razem UZ zamienił jednak ciemne barwy na jasne. Bo w takich właśnie ma jawić się przyszłość absolwentów.

Promujemy naszą uczelnię jako miejsce, które nie tylko zwiększa naszym absolwentom szanse na rynku pracy, ale przede wszystkim wspiera ich rozwój osobisty. Nasza kampania oparta jest przede wszystkim na studentkach i studencie, którzy są przedstawieni w futurystycznej wizji.Małgorzata Ratajczak-Gulba, kierownik Biura Promocji UZ

Jak zawsze, UZ będzie promował siebie także poza granicami Zielonej Góry. Odwiedzi takie miasta jak Toruń, Wrocław i Poznań. Uczelnia zaangażowała w kampanię studentów i absolwentów uczelni, ponieważ stawia na autentyczność. Pozwoli to na lepszy kontakt pomiędzy studentami a tymi, którzy dopiero rozważają naukę w Zielonej Górze.

Nie są to osoby brane z różnych agencji, tylko nasi autentyczni studenci. Oni, jeżeli czas zajęć pozwala na to, by mogli być z nami w czasie targów, chętnie z tego korzystają. I my chętnie korzystamy z ich pomocy. Nic nie jest bardziej wiarygodne, niż student, który przekazuje informacje przyszłemu kandydatowi, jak się studiuje na uczelni. Muszę jeszcze dodać, że mamy w tym roku sześciu studentów, którzy reprezentują różne obszary nauki. Są to nauki humanistyczne, społeczne, ekonomiczne, przyrodnicze, techniczne i artystyczne.Małgorzata Ratajczak-Gulba

Kampania trwa cały rok, jednak okres najintensywniejszej promocji przypada na luty i marzec. Wtedy uczniowie ostatecznie deklarują, co będą zdawać na maturze. A jak wiemy, dobór przedmiotów i wynik egzaminu wpływają na decyzję o kierunku studiów. Podobnie to, jak w oczach kandydata wypadnie szkoła wyższa.

Uczelnia nie zapomina oczywiście o swoim wydziale zamiejscowym. Studenci z Sulechowa także uczestniczą w promocji uniwersytetu. Więcej w rozmowie z Małgorzatą Ratajczak-Gulbą, kierownikiem Biura Promocji UZ.

Małgorzata Ratajczak-Gulba, kierownik Biura Promocji UZ

Elementem kampanii Uniwersytetu jest spot, który prezentowaliśmy już na portalu.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close