UCZELNIA:

Edukacja pod lupą młodych dziennikarzy [AUDYCJE STUDENTÓW]

Zmiany w systemie edukacji w Polsce znowu nastąpiły. Gimnazja zniknęły, ale czy na pewno to dobre rozwiązanie? Do szkoły trzeba chodzić.  Dawno przetarło się stwierdzenie, że w szkole jest fajnie. Z czego to wynika? Każdy próbuje winić kogoś innego – zły jest nauczyciel lub zły uczeń. Wiele czynników składa się na walory dobrej edukacji i tego, aby uczniowie mieli ochotę uczęszczać na zajęcia.

W rozmowie z nauczycielką szkoły podstawowej dowiadujemy się między innymi praktycznych informacji dotyczących zorganizowania zajęć, a także tego, jak wygląda zaangażowanie uczniów w projekty proponowane przez szkołę.

W tej rozmowie możemy dowiedzieć się czy według uczniów w szkołach panuje faworyzacja, oraz czy jest to odczuwalne w dzisiejszym systemie edukacji.

W rozmowie z Martą Dalecką, osobą mającą kontakt z dziećmi podczas zajęć wychowania fizycznego, dowiedzieliśmy się m.in. jakie zajęcia sportowe cieszą się największym zainteresowaniem, a także w jaki sposób państwo wspiera uboższą młodzież pod kątem sportu.

Z rozmowy z uczniem III Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze dowiadujemy się między innymi, jak młodzież postrzega kwestie kształcenia oraz kwestie faworyzacji pośród uczniów.

W przedmiotowej sprawie stanowisko zabrał także dr Dariusz Fabisz, który nie ukrywa, że wielu z nauczycieli znalazło się w szkołach przez pomyłkę i nie do końca potrafią przekazać wiedzę dzieciom. Ustosunkował także swoje zdanie na temat zmiany systemu edukacji, czyli klas 1-8.

Materiał przygotowali studenci Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Zielonogórskim: Sandra Siwak, Oliwia Tatur, Katarzyna Matczak, Piotr Michalczyk, Patryk Wiśniewski.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

SKOMENTUJ ARTYKUŁ

Tagi
Zobacz więcej
Back to top button
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close