ROZMOWA NA 96 FM:

Co osiągnęli nauczyciele poprzez strajk?

W poniedziałek do pracy wrócili strajkujący wcześniej przez niemal trzy tygodnie nauczyciele. Czy protest pracowników oświaty, który w czwartek został zawieszony przyniósł tej grupie zawodowej jakieś owoce?

O to w Rozmowie na 96 FM pytaliśmy Aleksandrę Mrozek. Przedstawicielka .Nowoczesnej, radna sejmiku województwa lubuskiego, z zawodu nauczyciel uważa, że protestujący pokazali, iż trzeba liczyć się z nimi jako grupą zawodową.

Osiągnięto, pokazano i zwrócono oczy całej Polski na problem oświaty. Problem jej niedofinansowania, przerzucenia części kosztów na samorządy. Pokazano rzecz, która dyskwalifikuje rządzących.Aleksandra Mrozek, .Nowoczesna

Czyli, zdaniem przedstawicielki .Nowoczesnej, zaproszenie premiera Mateusza Morawieckiego do rozmów o przebudowie oświaty. Co wobec wcześniejszej reformy edukacji brzmi, jak … „Matrix”.

Życzę swoim koleżankom i kolegom siły. Wierzę, że się nie poddadzą, że strajk jest zawieszony. Rząd ma czas na propozycje, ale niech nie przychodzi z propozycją: “dołożę wam godzin i obniżę wam pensję”. Niech zmieni się formuła rządzących z nauczycielami. Nie pogarda, nie buta, tylko chęć dialogu. Nie wszyscy politycy umieją rozmawiać. Różnimy się w wielu kwestiach, ale niech do rozmowy będą doproszeni merytoryczni ludzie.Aleksandra Mrozek, .Nowoczesna

Aleksandra Mrozek uważa, że „zbrodnią jest mówienie, iż nauczyciele odeszli od swoich uczniów. Oni w tym czasie byli z nimi najbliżej. Walczyli o kolejne roczniki” – dodała radna sejmiku, z którą cała Rozmowa na 96 FM na portalu wZielonej.pl i na radiowym Facebooku.

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Tagi
Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Back to top button
Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close