LUBUSKIE:

Woodstockowiczu, wiedz jak wygląda rak skóry! [WOODSTOCK 2015]

Na 21. Przystanku Woodstock pojawił się czarny namiot. Jest on stałym elementem kampanii informacyjno-edukacyjnej „Rakoobrona”. Akcja jest dziełem Fundacji Rosa i ma ona na celu poszerzenie wiedzy wśród ludzi odnośnie raka szyjki macicy, płuc i czerniaka. O tym co można uzyskać w punkcie „Rakoobrony” opowiada Katarzyna Galewska.

Katarzyna Galewska, Fundacja Rosa

Zainteresowani powinni przyjść na wzgórze ASP w pobliże Diabetobusa.

Autor: Maciej Skorżepo

Zobacz więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
0:00
0:00