LUBUSKIE:

Lubuskie zatrzymuje słońce

Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Camerimage w Bydgoszczy jest największym i najbardziej znanym festiwalem poświęconym sztuce autorów zdjęć filmowych. Do konkursu spotów reklamowych przystąpiło 10 produkcji przedstawiających zmiany dokonane przy wykorzystaniu funduszy europejskich. Konkurencja niemała, tym bardziej że wśród nich znalazła się m.in. kampania Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.

Jest to niewątpliwy prestiż o którym mówi Pani Joanna Malon, zastępca dyrektora funduszy europejskich.

Joanna Malon

Warto zaznaczyć że werdykt jury, złożonego z wybitnych specjalistów w dziedzinach marketingu, był jednomyślny.  Nagroda trafiła do Lubuszan za spot „Lubuskie- Zatrzymaj słońce!”. Zwykle tego typu spoty kosztują około 400 tys. zł, za ten Lubuskie wydało zaledwie 38 tys. zł.

Autor: Wojciech Serwa

Zobacz więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
0:00
0:00