LUBUSKIE:

Lubuskie zatrzymuje słońce

Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Camerimage w Bydgoszczy jest największym i najbardziej znanym festiwalem poświęconym sztuce autorów zdjęć filmowych. Do konkursu spotów reklamowych przystąpiło 10 produkcji przedstawiających zmiany dokonane przy wykorzystaniu funduszy europejskich. Konkurencja niemała, tym bardziej że wśród nich znalazła się m.in. kampania Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.

Jest to niewątpliwy prestiż o którym mówi Pani Joanna Malon, zastępca dyrektora funduszy europejskich.

Joanna Malon

Warto zaznaczyć że werdykt jury, złożonego z wybitnych specjalistów w dziedzinach marketingu, był jednomyślny.  Nagroda trafiła do Lubuszan za spot „Lubuskie- Zatrzymaj słońce!”. Zwykle tego typu spoty kosztują około 400 tys. zł, za ten Lubuskie wydało zaledwie 38 tys. zł.

Autor: Wojciech Serwa

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Zobacz więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close