marzec, 2021

sob06mar08:0015:00uLTRAmIASTECZKO5008:00 - 15:00 Nowe MiasteczkoRodzaj imprezy:Impreza

Opis

Witajcie 馃檪

uLTRAmIASTECZKO50
#ultramiasteczko50

Mamy przyjemno艣膰 Zaprosi膰 Was dzisiaj na nasz trening ,馃檪馃…specyficzny trening ,bo bardzo d艂ugi.
Wsp贸lne treningowe bieganie po naszych pi臋knych szlakach biegowych, dedykowane twardzielom 馃槑.
Poznacie nasze tereny ,posmakujecie ekstremalnego, biegowego wysi艂ku, a przy okazji pomo偶ecie.

Nie uznajemy biegania dla samego biegania. Z regu艂y biegamy dla zdrowia swojego i jeszcze kogo艣, kto nie mo偶e z nami pobiec. Nasz trening , tym razem pos艂u偶y zbi贸rce 艣rodk贸w na leczenie i rehabilitacj臋 Jakuba Krysiaka.
Naszego bardzo chorego Kolegi, honorowego cz艂onka Grupy Nadaktywni.

UWAGA UCZESTNICY !

50 kilometr贸w to jest bardzo wymagaj膮cy dystans !
Nie jest to jednostka treningowa dla ka偶dego.Je偶eli nigdy nie mia艂e艣 kontaktu z bieganiem naprawd臋 d艂ugim ,to szczerze odradzamy .
Kryzysy biegaczy d艂ugodystansowych zaczynaj膮 si臋 tak naprawd臋 tu偶 po 32 kilometrze !!! Wtedy najcz臋艣ciej pojawia si臋 “sciana”.Kto si臋 z ni膮 zderzy艂 kiedykolwiek, to wie. 馃檪

Pomimo tego,偶e planujemy pokonanie tej trasy ze 艣rednim tempem 6.30-7.30 minut na kilometr, to dystans wymaga dobrego przygotowania fizycznego i sporego sta偶u biegowego.
Tym bardziej,偶e druga cz臋艣膰 trasy po 32 kilometrze, przebiega膰 b臋dzie po g贸rkach ,wi臋c b臋dzie ci臋偶ej. Do tego mo偶e doj艣膰 kaprys zimowej aury. Nikt nam nie od艣nie偶y le艣nej 艣cie偶ki.By膰 mo偶e trzeba b臋dzie si臋 przedziera膰 przez zwa艂y 艣niegu.Ten trening jest naprawd臋 ekstremalny i dedykujemy go osobom ,kt贸re ju偶 mia艂y kontakt z dystansem min. maratonu .To mocne wyzwanie ,dla nas wszystkich.Chcemy sprawdzi膰 s矛臋, przetestowa膰 ,nie tylko pod k膮tem wytrzyma艂o艣ci fizycznej i hartu ducha,ale r贸wnie偶 umiej臋tno艣ci wsp贸艂pracy w grupie.

OD呕YWIANIE I BEZPIECZE艃STWO

Chcemy Wam pom贸c pokona膰 ten dystans w miar臋 zdrowo.Pami臋tajcie jednak, 偶e to mo偶e by膰 ,zale偶nie od warunk贸w, nawet 6-7 godzin biegu.Musicie by膰 absolutnie pewni waszego stanu zdrowia i samopoczucia, bo biegniecie na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰.

Dla dodatkowego zabezpieczenia pami臋tajcie o na艂adowanym telefonie ,oraz zalecamy ( kto ma mo偶liwo艣膰) , pobranie 艣ladu trasy pisz膮c bezpo艣rednio do
Grzegorza Suchockiego ,kt贸ry Wam to prze艣le.
https://www.facebook.com/grzegorz.suchocki.5

By Was do艂adowa膰 energetycznie ,przygotowane b臋d膮 dwa punkty od偶ywiania, na kr贸tki post贸j i zastanowienie si臋, czy jeste艣cie w stanie dalej biec .
Na 18 i 35 kilometrze b臋dzie mo偶na si臋 posili膰 (woda,banan,czekolada,itp.) ,dodatkowo na 35 kilometrze b臋dzie ciep艂a zupka i kieliszeczek babcinego izo z aronii 馃檪).

Szczeg贸lnie wa偶ny b臋dzie przystanek na 35 km !

To b臋dzie ostateczne miejsce na prawdziwy rachunek sumienia Waszego samopoczucia.
B臋dzie tutaj sta艂o auto gotowe do zabrania, kogo艣, kto musi si臋 wycofa膰. P贸藕niej nie b臋dzie ju偶 odwrotu.

Na “mecie” ka偶dego z Was pocz臋stujemy ciep艂ym posi艂kiem-obiadem ,oczywi艣cie spakowanym na wynos do auta,chyba,偶e zostan膮 do tego czasu,zdj臋te ograniczenia w kwestii zbiorowego 偶ywienia. Wtedy zjemy wsp贸lny obiad na sto艂贸wce 馃檪.

ZASADY PRZEPROWADZENIA TRENINGU

Za艂o偶eniem naszym jest ,偶e b臋dziemy biec w jednej zwartej grupie, w 艣rednim tempie docelowym 6.30s – 7.30s / kilometr. Tempo wolnego wybiegania,konwersacyjne ,czyli w strefie komfortu.
Nie zamierzamy dzieli膰 si臋 na grupy wolne i szybkie. W przypadku rozci膮gni臋cia szyku, cel nadrz臋dny to , by wszyscy byli w kontakcie wzrokowym.Kontrolujemy siebie nawzajem i przed i za nami.

Generalna zasada, jaka b臋dzie obowi膮zywa膰 wszystkich:

Trzymamy si臋 ,w sensie tempa i trasy,prowadz膮cego na “szpicy”
Grzegorza Suchockiego.

Grzegorz, jak nikt inny, zna ca艂膮 tras臋, w ko艅cu specjalnie dla nas j膮 osobi艣cie objecha艂 馃憤.

B臋dziemy pilnowali ,by nikt si臋 po drodze nie zgubi艂 馃檪,oraz by atmosfera by艂a przyjazna. To ma by膰 zabawa 馃槈馃お馃憡.

Zabezpiecza膰 b臋dzie Was czterech naszych ultras贸w:
Grzesiek ,Grzesiek 2,S艂awek i Adrian.

Nasi koledzy ultrasi b臋d膮 Was wspiera膰 ,dopingowa膰 i prowadzi膰.

UWAGA: W paru miejscach ,gdy trzeba b臋dzie przeci膮膰 drog臋 publiczn膮,zachowujemy szczeg贸ln膮 ostro偶no艣膰 !

W punktach od偶ywiania na 18 km i 35 km ,robimy pauz臋 odpowiednio 10 i 15 min.,na uzupe艂nienie kalorii , odsapni臋cie , i czas na decyzj臋 co do dalszego udzia艂u .

PROGRAM TRENINGU:

Zak艂adane orientacyjne tempa i czasy przewidziane dla ca艂ego treningu:

Ca艂o艣膰 szacowana z uwzgl臋dnieniem dw贸ch pauz ok.10 i 15 minut ( od偶ywianie) :

czas og贸lny: 5h 45m – 6h 35 m,

艣rednie tempo: 6.30s – 7.30s/min

Punkty i orientacyjna godzina dobiegni臋cia:

Start godz: 8.00 parking MKS

Punkt 1. 18 km – 9.57 od偶ywianie

Punkt 2. 35 km -12.01 od偶ywianie

Meta 50,77 km -14.05 obiad 馃檪.

Orientacyjna ,to oznacza, 偶e szacowana wed艂ug wersji optymistycznej , zak艂adaj膮cej dobre warunki pogodowe , brak niespodzianek na trasie,i dobr膮 dyspozycj臋 uczestnik贸w 馃檪..i tej wersji b臋dziemy starali si臋 trzyma膰 馃槈馃弮鈥嶁檧锔忦煆冣嶁檪锔忦煉.

TRASA:

Ca艂kowita d艂ugo艣膰 trasy do pokonania to 50,77 km. Dla ch臋tnych zapis 艣ladu udost臋pni nasz naczelny topograf Grzesiu Suchocki.

https://www.facebook.com/grzegorz.suchocki.5 – piszcie do niego 艣mia艂o.

Ca艂o艣膰 podzielona w miar臋 proporcjonalne na trzy odcinki, przeci臋te punktami od偶ywiania o d艂ugo艣ciach :

18-17-15 km.

Postawili艣my sobie ambitne zadanie: ca艂kowitego obiegni臋cia Nowego Miasteczka o 360 掳 .Dodatkowo chcemy to zrobi膰 maksymalnie w terenie ,
unikaj膮c asfaltu i dr贸g publicznych.
Trasa zosta艂a tak opracowana,偶e w 90 % ,przebiega szlakiem polnym i le艣nym. Tam, gdzie si臋 to nie uda艂o ,to zaledwie u艂amek, potrzebny dos艂ownie do przeskoczenia z jednej 艣cie偶ki na drug膮, w paru miejscach trzeba po prostu przeprawi膰 si臋 na drug膮 stron臋 szosy 馃槈.

Chcemy Was poprowadzi膰 kompilacj膮 mo偶liwych tras biegowych, jakie mamy w okolicy i z kt贸rych korzystamy.

Rodzynkiem na tym torcie jest przeprawa , w drugiej cz臋艣ci biegu po 32 km,przez malownicze Annabrzeskie W膮wozy , po艂o偶one na Dalkowskich Wzg贸rzach. Pi臋kne i wymagaj膮ce . Z tamt膮d wr贸cimy do punktu z kt贸rego wystartowali艣my.

OP艁ATA /CEGIE艁KA UCZESTNIKA

Poniewa偶 nasz trening ma wymiar charytatywny i przy okazji chcemy wspom贸c i zebra膰 par臋 z艂otych na leczenie i rehabilitacj臋 Jakuba Krysiaka,naszego chorego Kolegi i Honorowego Cz艂onka
Grupy NadAktywni Nowe Miasteczko,
o kt贸rym wi臋cej dowiecie si臋 tutaj:

https://www.facebook.com/ZdazycZPomocaKubusKrysiak/

to od ka偶dego ch臋tnego uczestnika ,kt贸ry chce z nami wyruszy膰 na t膮 wypraw臋 biegow膮 , poprosimy o wp艂at臋
40 z艂 – link do wp艂aty podajemy tutaj :

https://zrzutka.pl/z/twojawplata

lub tradycyjnie przelewem na specjalne konto:

11 1750 1312 6884 5971 6125 4971

W tytule przelewu jak i przy ep艂atno艣ci prosimy o podanie imienia i nazwiska wraz z numerem telefonu ,kt贸rego u偶ywa膰 b臋dziecie na treningu.

Cz臋艣膰 tej wp艂aty b臋dzie Wasz膮 Pomocow膮 Cegie艂k膮 ,a cz臋艣膰 przeznaczymy na zorganizowanie punkt贸w od偶ywiania i obiadku馃檪.

Wp艂ata b臋dzie warunkiem uczestnictwa w naszym ultra-treningu.

Ze wzgl臋d贸w logistycznych mo偶emy zabra膰 ze sob膮 maksymalnie 32 osoby – Go艣ci z poza Grupy NadAktywni.
Dla NadAktywnych rezerwujemy 8 miejsc.
Razem planujemy max 40 uczestnik贸w.
Dlatego zadecyduje kolejno艣膰 Waszych wp艂at.

Ostateczny termin wp艂at to 22 luty lub do wyczerpania limitu zg艂osze艅 .

Wszystkie wp艂aty ,kt贸re wp艂yn膮 po wype艂nieniu limitu,zwr贸cimy na konta.

WA呕NE :

Pami臋tajcie ,偶e to nie jest ani wy艣cig ,ani oficjalny bieg. Nie b臋dzie pomiaru czas贸w ,numer贸w startowych i toalet na trasie. Ka偶dy odpowiada za siebie w sensie 艣wiadomo艣ci swojego stanu zdrowia ,oraz logistyki .

W przypadku zabrania na tras臋 w艂asnych przek膮sek, 偶eli ,czy picia, pami臋tajcie ,by by艂y to rzeczy przez Was ju偶 przetestowane.O adekwatnym do pogody ubraniu,wygodnych butach,bynajmniej nie prosto ze sklepu馃槈,
oczywi艣cie na艂adowanym telefonie, te偶 nie zapomnijcie 馃檪.

KIERMASZ KIBICA – Zosta艅 Sponsorem

“50 KILOMETR脫W NA SPRZEDA呕 “

Teraz zwracamy si臋 do wszystkich Waszych wiernych Kibic贸w. Waszych rodzin,przyjaci贸艂 i tych wszystkich, kt贸rzy wspieraj膮 Was, a przez to i nas .Jest to te偶 oferta dla wszystkich ,kt贸rzy chcieliby nam pom贸c w zbi贸rce i maj膮 ochot臋 zosta膰 cz膮stkowym Sponsorem naszego treningu.

Postanowili艣my podj膮膰 jednoczesn膮 pr贸b臋 sprzedania

Czas

(Sobota) 08:00 - 15:00

Lokalizacja

Nowe Miasteczko

Nowe Miasteczko

Back to top button
X