HOTUCZELNIA:ZIELONA GÓRA:

UZ po “Wirtualnym Tygodniu Otwartym”: Dotarliśmy do szerokiego grona odbiorców

Uniwersytet Zielonogórski promocyjnie. Nasza uczelnia jest już po „Wirtualnym Tygodniu Otwartym”.

W dobie pandemii koronawirusa uczelnia zmuszona była zupełnie zmienić plany dotyczące promocji. Ale udało się zrealizować większość pomysłów zdalnie. Mówi Małgorzata Ratajczak Gulba z Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Dany wydział był prezentowany w trzech odsłonach: Audycja z władzami danego wydziału, następnie rozmowa z absolwentem, a później ćwiczenia. Wśród audycji prym wiódł Wydział Nauk Społecznych. Odbiorców było 2,2 osób, więc myślę, że dotarliśmy do szerokiego grona odbiorców.

Duża popularnością cieszyły się także rozmowy z przedstawicielami Wydziału Nauk Biologicznych i Wydziału Humanistycznego. Ale nie tylko rozmowy z pracownikami uczelni cieszyły się zainteresowaniem przyszłych studentów.

Największą popularnością cieszyły się konglomeraty czyli rozmowy z naszymi absolwentami. Młodzi ciągną jednak do młodych i chcą wiedzieć, czy faktycznie kończąc studia czeka ich dobra przyszłość zawodowa. 

Program “Rozmowa na 96 FM” od poniedziałku do piątku o godzinie 9.30

Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Zobacz więcej
Back to top button
X

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: