niedziela , 11 Grudzień 2016
Home / Sport / Piłka Nożna / Nowy sponsor, nowe oczekiwania. Czy polskie Orły w końcu pofruną?
Polski Związek Piłki Nożnej (fot. mat. prasowe)

Nowy sponsor, nowe oczekiwania. Czy polskie Orły w końcu pofruną?

Poniżej zamieszczamy oświadczenie PZPN dotyczące nowego sponsora:

Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że wspólnie ze swoim wieloletnim partnerem, firmą SportFive, pozyskał kolejnego sponsora dla piłkarskiej Reprezentacji Polski.

Na mocy podpisanej 30 stycznia 2014 roku umowy, serwis wymiany walut online Cinkciarz.pl uzyskał status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Tym samym Cinkciarz.pl będzie wspierał Reprezentację Polski do lipca 2018 roku m.in. w okresie eliminacji Euro 2016 i Mistrzostw Świata 2018.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego partnera, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Jest to potwierdzeniem trendu, że coraz większa liczba firm jest zainteresowanych realizacją swoich strategii marketingowych poprzez sponsorowanie drużyny narodowej – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

W ramach współpracy sponsoringowej marka Cinkciarz.pl nabyła prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania we własnej działalności promocyjnej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Na mocy zawartej umowy Cinkciarz.pl uzyskał również prawo do obecności reklamowej podczas oficjalnych meczów rozgrywanych przez Reprezentację Polski. Logo marki Cinkciarz.pl pojawi się na materiałach promocyjnych Reprezentacji, a także na stronie internetowej PZPN.

– Mecze reprezentacji Polski będą dostępne również w zagranicznych stacjach TV, co wiąże się z możliwością dotarcia do setek milionów odbiorców w Europie i na świecie. Obecność reklamowa na tych rynkach jest kluczowa ze względu na realizowaną aktualnie strategię rozwoju marki Cinkciarz.pl – podkreśla Kamil Sahaj, Marketing Manager Cinkciarz.pl.

Przypominamy, że jakiś czas temu firma Cinkciarz.pl została także sponsorem Stelmetu Zielona Góra. Szykuje się kolejny monopol na sportowy sponsoring?

Autor: Damian Łobacz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

X

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close