niedziela , 11 Grudzień 2016
Home / Informacje / Uczelnia / Promocja UZ – skuteczna czy nie?
(fot. Gregor)

Promocja UZ – skuteczna czy nie?

Zdaniem tego pierwszego zielonogórska uczelnia niepotrzebnie rezygnowała ze skutecznej i sprawdzonej metody, jaką była akcja „BUZ do kariery”. Jego wątpliwości wzbudził także „Dzień Otwarty Online”. – Zrezygnowano z otwartych drzwi w takiej normalnej formie. Zastąpiono je formą on-line. Kto z licealistów, tak naprawdę, siedzi przed gadu-gadu i chce rozmawiać o studiach – pyta Kosma Zatorski. – Każdy wolałby jednak zobaczyć te gmachy, zobaczyć studentów i porozmawiać z nimi – dodał.
 
Marek Pakoński z Gazety Lubuskiej pozytywnie odniósł się do nowego pomysłu Biura Promocji na Uniwersytecie Zielonogórskim. Zachęca ono studentów, do promocji uczelni w swoich starych szkołach średnich. – Promocja, w takich jednostkach, zawsze opiera się na ludziach. Jeżeli Uniwersytet (Zielonogórski – red.) faktycznie chce zainwestować w takich ludzi, którzy sami będą jeździć po tych szkołach i z własnej woli i pasji będą rozmawiać z licealistami, to okej, ale nie można się tylko i wyłącznie na tym oprzeć – wyjaśnia Marek Pakoński.
 
Zielonogórska uczelnia przygotowała w tym roku nową strategie promocji wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Ubiegłoroczną akcję „BUZ do kariery” zastąpi „Młodzieżowy Uniwersytet Zielonogórski”, a dzień klasyczne dni otwarte ustąpią miejsca Wirtualnym Dniom Otwartym. Skutki nowej strategii będzie można ocenić w czasie najbliższej rekrutacji.

Autor: Karol Tokarczyk

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

X

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close