niedziela , 11 Grudzień 2016
Home / Informacje / Uczelnia / Dni pedagogiki mediów
(fot. Gregor)

Dni pedagogiki mediów

W głównym budynku w Campusie B usłyszymy jutro wykłady m.in. prof. Dariusza Ucińskiego z wydziału elektrotechniki, informatyki i telekomunikacji, który opowie o Inteligencji robotów inspirowanej naturą, czy dr. Radosława Czarkowskiego z wydziału artystycznego naszej uczelni. – Każde nasze sympozjum ma myśl przewodnią. W tym roku ograniczamy się tylko do sympozjum i do debaty, czyli form kierowanych do studentów – mówiła Ewa Szymanowska, jedna z organizatorek konferencji.

Jak wyjaśniła nasza rozmówczyni, takie spotkania są potrzebne zarówno studentom, jak i młodym nauczycielom. – Zaczęło się od tego, że koło Info-Arche wraz z katedrą zorganizowało sympozjum naukowe studentów i młodych pracowników, żeby ci mieli możliwość opowiedzenia o swoich badaniach – twierdzi Szymanowska. W Auli C, w głównym budynku Campusu B wysłuchamy jutro łącznie ośmiu prelegentów. Częścią Dni Pedagogiki Mediów będą także warsztaty z udziałem uczniów ze szkoły podstawowej numer 22 w Zielonej Górze.

Ewa Szymanowska zdradziła nam, że studenci chętnie angażują się w podobne przedsięwzięcia. Dowodem tego jest aż pięć studentek, które wygłoszą jutro swoje referaty. Na początku nie było jednak tak różowo. – Na początku trzeba było ich namawiać. Teraz zdają sobie sprawę z tego, że udział w sympozjum jest dla nich korzyścią – kończy Ewa Szymanowska.

Impreza startuje jutro. Początek o 9:30. Całość zakończy się około 17:00. Szczegółowe informacje na temat jutrzejszej konferencji znajdziecie na stronie www.zdpm.unl.pl.
 

Autor: Karol Tokarczyk

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

X

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close