Home / Informacje / Uczelnia / Chcą funduszy europejskich
fot.
(fot. )

Chcą funduszy europejskich

Przeprowadzili je Grzegorz Rozmarynowski i Bartłomiej Kobiernik, pracownicy Wydziału Informacji i Promocji Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego naszego województwa. Ze studentami spotkali się w obu Campusach, prezentując Program i jego priorytety. Szczególną uwagę poświęcili możliwościom pozyskania funduszy przez przedsiębiorców. Młodzi słuchacze zdradzili kilka pomysłów, jaką chcieliby prowadzić działalność i jak ją z pomocą Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007- 2013 rozwijać. Na każdym z Campusów pojawiło się blisko 30 osób: – Z taką grupą dobrze się pracuje. A na dodatkowe pytania odpowiemy telefonicznie – zapewnił Grzegorz Rozmarynowski.

Prowadzący omówili także wniosek, który należy złożyć do konkursu "Mój pierwszy projekt". Przypominamy, że jeszcze do 30 listopada można składać wnioski: wystarczy swój innowacyjny pomysł opisać w uproszczonym wniosku, napisać biznesplan i przesłać na mail portal@uzetka.pl Do wygrania jest wszystkomający laptop! Ale  uczestnicy zdobędą przede wszystkim doświadczenie w pisaniu wniosku  i nauczą się szukać odpowiednich  dokumentów. Zdobyte kompetencje na pewno ułatwią przedsiębiorczym studentom pozyskiwanie prawdziwych dotacji w przyszłości.

Publikacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Autor: Kaja Rostkowska

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

X

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close