czwartek , 8 Grudzień 2016
Home / Informacje / Polska i Świat / Do wygrania 10 tys.
fot. www.sxc.hu
(fot. www.sxc.hu)

Do wygrania 10 tys.

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy oraz Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości zapraszają do udziału w II edycji konkursu na najbardziej nowatorskie i przyszłościowe pomysły dotyczące produktów i usług bankowych. Laureat konkursu zdobędzie trzymiesięczny staż w banku City Handlowy oraz nagrodę w wysokości 10 000 zł. Pięciu wyróżnionych autorów prac wygra ponadto nagrody w wysokości 2000 zł każda oraz miejsce w Programie Praktyk Letnich.
 
Kto może wziąć udział?
Konkurs „Innowacje w bankowości” jako jedyne tego rodzaju przedsięwzięcie, skierowany jest do studentów z całej Polski. Jego celem jest pobudzenie młodych ludzi do kreatywnego myślenia oraz poznanie ich potrzeb i oczekiwań względem bankowości. Konkurs jest adresowany do studentów wszystkich uczelni, kierunków i specjalizacji.
Prosta aplikacja
Zadanie konkursowe nie jest skomplikowane i nie wymaga szczegółowej wiedzy na tematy finansów i bankowości. Warunek to wybór jednego z trzech tematów konkursowych i  przelanie na papier swoich pomysłów na nowoczesną bankowość. Praca w języku polskim powinna liczyć od 1 do 5 stron maszynopisu. Wystarczy wejść na stronę www.innowacjewbankowosci.pl i do 5 kwietnia 2010 przesłać swoją pracę oraz życiorys poprzez prosty, elektroniczny formularz zgłoszenia.

Zadanie konkursowe

Zadaniem konkursowym jest napisanie pracy na jeden z poniższych tematów:
1. Jakie funkcjonalności powinna posiadać innowacyjna karta kredytowa, aby przekonać klientów indywidualnych do jej założenia i używania?
2. “Młodzieżowy Bank” – jaki powinien być, by był atrakcyjny dla młodych ludzi? Czym powinna charakteryzować się oferta, sposób dostępu, program lojalnościowy, wizerunek czy pakiet dodatkowych usług?
3. Nowoczesna placówka banku – jak powinna wyglądać, jakie funkcje powinna spełniać?
 
Szczegóły i regulamin konkursowy znajduje się na

Autor: Źródło: Polska Przedsiębiorcza

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

X

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informcji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close